Aspekty

 

Ve hře existuje celkem 8 aspektů. Jsou to vlastnosti, které získáváte při plnění úkolů v hospodě. To které aspekty u vás budou převažovat můžete ovlivnit způsobem plnění daných úkolů. Dohormady máte k dispozici 8.000 bodů. Na začátku u každého aspektu 1.000 bodů. Postupem času se tyto body přesouvají podle toho jak plníte úkoly.



Teď ještě něco k celému systému aspektů a získávání bodů.

Přijmutí úkolu vás bude stát 3 akční body, ale úkoly v něm můžete plnit dokud vám neklesne energie na nulu, nebo nezačne klanová válka. Kdykoliv ale máte možnost úkol manuálně ukončit kliknutím na křížek v pravém horním rohu. Při plnění úkolů není možné dělat žádnou další aktivní činnost (tzn. lovit démony, lovit lidi, útočit na opačnou rasu, útočit v domě bolesti, pracovat na hřbitově), ale je pasivní činnosti omezeny nejsou (tzn. nákup vybavení - na trhu i u obchodníka, aktivace předmětů/elixírů, trénovat, kupovat talenty a je možné jít i do kostela).

Po ukončení úkolu (ač už manuálně nebo následkem něčeho jiného) začíná běžet doba na vychladnutí, její délka je závislá na tom kolik úkolů v řadě jste splnili a to následovně:

25 úkolů - 2 hodiny čekání
50 úkolů - 4 hodiny čekání
100 úkolů - 8 hodin čekání
250 a více úkolů - 12 hodin čekání

Tato čekací doba se dá samozřejmě zkrátit za cenu jednoho ďábelského kamene.

Princip získávání bodů:

Pokud získáte v úkolu "jeden bod" lépe řečeno "jedno zvýšení" tj. , získáváte pro daný aspekt hned 3 body ale zároveň i po jednom bodu pro aspekty sousedící s tímto aspektem (tj. dohromady 5 bodů), zároveň tím ale snížíte hodnotu aspektu přímo protilehlému aspektu který zvyšujete a to hned o 5 bodů.

Pokud tedy budete mít úkol ohodnocen dvěmi "zvýšeními" pro jeden aspekt, tj. , násobí se toto celé dvěmi přidává se tedy 6 bodů aspektu který zvyšujete po dvou bodech sousedícím aspektům a z aspektu přímo protilehlému se odečítá 10 bodů.

Má to, ale ještě jednu podmínku, aspekt z kterého odečítáme musí mít minimálně daný počet bodů, které chceme odečíst, jinak se to neprovede.


Nejdříve si asi budete chtít vybrat na co se zaměřit, proto přikládám seznam co které aspekty ovlivňují.

Člověk

1. stupeň: +5 kouzlo osobnosti
2. stupeň: +25 kouzlo osobnosti
3. stupeň: +25 kouzlo osobnosti, +10 základní vloha

Vědomosti

1. stupeň: +3 bonusová vloha
2. stupeň: +3 základní vloha
3. stupeň: +5 základní vloha, +20 bonusová vloha

Řád

1. stupeň: +5 obrana
2. stupeň: +25 obrana
3. stupeň: +25 obrana, životní energie +75000

Původ

1. stupeň: +5 šikovnost
2. stupeň: +25 šikovnost
3. stupeň: +25 šikovnost, +10 bonusová šance na zásah

Příšera

1. stupeň: +5 síla
2. stupeň: +25 síla
3. stupeň: +25 síla, -15 obrana (na protivníka)

Zničení

1. stupeň: +6 bonusové poškození
2. stupeň: +30 bonusové poškození
3. stupeň: +30 bonusové poškození, +12 základní poškození

Chaos

1. stupeň: +5 výdrž
2. stupeň: +25 výdrž
3. stupeň: +25 výdrž, -18 bonusové poškození (na protivníka)

Korupce

1. stupeň: -3 bonusová vloha (na protivníka)
2. stupeň: -3 základní vloha (na protivníka)
3. stupeň: -5 základní vloha (na protivníka), -20 bonusová vloha (na protivníka)

Pokud máte vybráno, bude vás určitě zajímat za kolik bodů jednotlivé stupně jsou, tak tedy:

1. stupeň: 1750 bodů
2. stupeň: 2500 bodů
3. stupeň: 5000 bodů


A teď jak se k jednotlivým bodům dostat. Máte vždy minimálně 2 možnosti jak daný úkol vyřešit, zde je jejich přehled:

1. být statečný = řád
2. eskortovat = řád
3. hledat lepší cestu = člověk
4. hledat mince =korupce
5. hodit dovnitř minci =vědomosti -1 zlato + možnost léčení 100% a šance na nalezení předmětu
6. loupit = příšera
7. mluvit = vědomosti
8. obalamutit = korupce , člověk + léčení 2500
9. plný útok = příšera , zničení + boj
10. pokračovat v chůzi = NIC - přechod na další úkol
11. prozkoumat = vědomosti
12. přeskočit = příšera
13. přijmout = původ
14. sežrat = příšera + léčení 2500
15. skrýt = původ
16. svést na falešnou cestu = korupce
17. špehovat = příšera , původ
18. terorizovat = chaos
19. utéct = původ
20. účastnit se = člověk
21. vstoupit do lesa = NIC - přechod na další úkol
22. vstoupit do města =člověk
23. všechno rozdrtit = zničení
24. vyloupit město = příšera
25. využít šance = vědomosti
26. zapálit vše = chaos
27. zeptat se na víc = korupce
28. získat nějakou kořist = lov lidí